dr hab. Dariusz Tworzydło
 
Prezes zarządu agencji public relations Exacto. Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (IRSI). Pracownik Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2009-2011 Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2008-2012 członek Rady Etyki Public Relations. W latach 1997-2010 pracownik naukowo-dydaktyczny Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Autor raportów badawczych, analiz, materiałów dydaktycznych, opracowań naukowych. Autor ponad 210 publikacji, min. Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju (PWN 2008), oraz Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów działań public relations (WSIiZ 2008). Posiada 18-letnie doświadczenie w branży PR. Trener, doradca i konsultant. W 2007 roku nominowany do nagrody "Łby PR", w 2010 laureat nagrody "PRotony". Prywatna strona www.tworzydlo.pl
 
 
 
 
 
 
 
 
 
dr Tomasz Soliński
 
Doktor nauk ekonomicznych, od 2012 roku pełniący funkcję zastępcy prezydenta Krosna odpowiadający za rozwój miasta i obsługę inwestorów, pozyskiwanie funduszy zewnętrznych,  zamówienia publiczne, zarządzanie wieloprojektowe strategicznymi projektami infrastrukturalnymi, analizę i poprawę organizacji pracy oraz systemu wynagrodzeń i systemu motywacyjnego w Urzędzie Miasta. Pełni funkcję nadzoru właścicielskiego w samorządowych spółkach celowych - Lotnisko Krosno Sp. z o.o. oraz Inkubator Technologiczny Krintech Sp. z o.o. Obecną pracę w samorządzie poprzedzała kilkunastoletnia praca naukowa, dydaktyczna i doradcza na rzecz jednostek samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw w zakresie zarządzania,  rozwoju, marketingu strategicznego, komunikacji społecznej. W swoim dorobku, jako autor i współautor, posiada kilkadziesiąt publikacji naukowych oraz strategie rozwoju jednostek samorządu terytorialnego, strategie rozwoju przedsiębiorstw, projekty badawcze z zakresu ekonomii, rozwoju, zarządzania, marketingu i PR. 
 

 

 

 
Grzegorz Boratyn
 
Dziennikarz telewizyjny, prasowy i radiowy z 25-letnim doświadczeniem. Pracownik i współpracownik TVP i gazet regionalnych. Szef programów informacyjnych i publicystycznych, autor debat, wywiadów, reportaży. Autor magazynu „Europejczycy”, współpracownik międzynarodowych projektów dziennikarskich.
 

 

 

 

 
dr Zbigniew Chmielewski
 
W latach 2007-2010 wykładowca w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, od 2010 prowadzi zajęcia w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz w Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego Uniwersytetu Warszawskiego. Ekspert z zakresu komunikacji marketingowej, interpersonalnej, mediów i public relations. W latach 2010-2014 członek Rady Etyki Public Relations. Od 1991 roku zatrudniony w działach marketingu firm (m. in. Universal, Gazeta Wyborcza, Zelmer), w latach 1996-2007 na stanowisku dyrektora ds. marketingu Marma Polskie Folie. Autor i współautor licznych projektów komunikacyjnych i wizerunkowych dla firm, organizacji, samorządów terytorialnych. Ekspert w dziedzinie kreowania marki oraz corporate identity, twórca lub współtwórca programów CI firm i instytucji, autor publikacji z zakresu komunikowania.
 

 

 

 
Anna Baran 
 
Ukończyła psychologię w Instytucie Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Po studiach uzyskała certyfikat w Szkole Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK. Od 12 lat pracuje jako trener i konsultant (ma na swoim koncie  szkolenia i doradztwo dla korporacji, MŚP, uczelni, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych). Jest akredytowanym coachem ICF (International Coach Federation) na poziomie ACC (Associate Certified Coach). Posiada certyfikat Praktyka NLP oraz  dyplom I-szego  stopnia Racjonalnej Terapii Zachowań. Przez ponad 7 lat związana była z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania pełniąc kolejno funkcję kierownika Biura Doradztwa Personalnego WSIiZ, następnie dyrektora Instytutu Rozwoju Personelu WSIiZ (który samodzielnie stworzyła i rozwinęła).  Aktualnie właściciel firmy Pracownia Psychologii Biznesu Massimo (www.pracowniamassimo.pl).
 
 
 
 
 
 

dr Grzegorz Hajduk

Wykładowca, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Rzeszowskim. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych poświęconych kwestiom skuteczności komunikacji marketingowej oraz zarządzania wizerunkiem organizacji. Uczestnik staży i wizyt studyjnych między innymi na uniwersytetach w: Saragossie (Hiszpania), İstanbul Üniversitesi (Turcja), University of Belgrade (Serbia), California State University, Fresno (USA). Projektuje i realizuje ilościowe i jakościowe badania marketingowe, opracowuje ekspertyzy poprzedzające wprowadzenie nowych marek na rynek. Właściciel agencji komunikacji marketingowej One Voice. Autor i współautor analiz, raportów, strategii rozwojowych, marketingowych oraz public relations. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu kształtowania wizerunku organizacji oraz efektywnej komunikacji w biznesie. Doradca z zakresu brandingu i strategii pozycjonowania marki. Ekspert i mentor współpracujący z takimi organizacjami jak: Podkarpacka Koalicja Startupów INUP, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, SAMSUNG Akcelerator, Podkarpacka Przestrzeń Kreatywna KWADRAT, Rzeszów Startup Akcelerator, Akcelerator IDEA Global. 
 
 
 
 
 
 
 
Mariola Łabno-Flaumenhaft
 
Absolwentka PWST we Wrocławiu oraz Centrum Studiów Podyplomowych kierunek PR. Aktorka Teatru im. W. Siemaszkowej, współzałożycielka Teatru Bo Tak, reżyser, pedagog. Konsultant ds. kreowania wizerunku i autoprezentacji oraz wystąpień publicznych. Prowadzi warsztaty teatralne dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Prowadzi zajęcia ze sztuki budowania osobistego wizerunku oraz wystąpień publicznych w Okręgowej Izbie Radców Prawnych. Prywatnie zafascynowana muzyką, sztuką, literaturą, kinem, sportem, podróżami. Miłośniczka zwierząt, posiadaczka wspaniałego rudego kota o imieniu Rudolf Valentino.
 

 

 

 

 


 
 
prof. nadzw. dr hab. Wojciech Furman
 
Był redaktorem naczelnym miesięcznika młodzieżowego "Prometej" i tygodnika studenckiego "ITD", sekretarzem redakcji dzienników "Nowiny" i "Super Nowości", specjalistą public relations w spółce Bimex-Böllhoff. W latach 2000-2008 prodziekan Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Zarządzania w Rzeszowie. Od 2003 roku adiunkt, następnie profesor nadzwyczajny i kierownik Zakładu Komunikowania Społecznego w Katedrze Politologii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Autor książek Sekrety public relations, Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania oraz Dominacja czy porozumienie? Związki między dziennikarstwem a public relations; współautor podręczników Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język, Słownik terminologii medialnej. Członek komitetu naukowego serii "Akademickie Warsztaty Dziennikarskie" Wydawnictwa Poltext. Współzałożyciel i wieloletni prezes zarządu Towarzystwa Polsko-Niemieckiego w Rzeszowie.
 

 

 

 

 
dr hab. Grzegorz Bonusiak
 
Absolwent zarządzania i socjologii. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jego zainteresowania badawcze mieszczą się w dwóch głównych obszarach. Po pierwsze, dotyczą regionalizmów w Europie, w tym zakresu samorządności i autonomii wspólnot lokalnych i regionalnych oraz mniejszości etnicznych. Po drugie, dotyczą statusu ludów rdzennych świata ze szczególnym uwzględnieniem arktycznych ludów rdzennych.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marta Mizera
 
Urodzona w Krakowie, projektantka mody, stylistka. Absolwentka prawa UMCS, nauczyciel akademicki na Wydziale Prawa rzeszowskiej Filii UMCS. W 1992 r. otrzymała Grand Prix za najlepszy projekt ubioru podczas Międzynarodowego Konkursu Mody, organizowanego przez niemieckie Wydawnictwo "Burda" w Salzburgu. Współpracowała z "Burda" i prowadziła dział mody w tygodniku "Poznaniak". Od 1993 r. zawodowo zajmuje się projektowaniem mody. W 1994 r. otrzymała za swoją kolekcję złoty medal na Międzynarodowych Targach "Inter- Res". W tym samym roku podczas Międzynarodowych Targów Poznańskich została zaliczona do czołówki polskich projektantów mody, a przez czasopismo " Claudia" uznana za jedną z 15 najbardziej znanych Polek. Swoje kolekcje prezentowała na najbardziej prestiżowych pokazach mody w Polsce ( "Wielcy Polskiej Mody", „Polska Gala Mody", "Teraz Polska ") oraz za granicą (Niemcy, Anglia, USA ).W 1995 r. jej kolekcja "Światło Księżyca" była pokazywana w Nowym Jorku, Miami, Los Angeles, Waszyngtonie, wszędzie spotykając się z dużym zainteresowaniem. Wielokrotnie była jurorem konkursów dla projektantów mody i modelek oraz wyborów miss. Członkini Polskiej Akademii Mody. 
 

 

 

 
 
Ryszard Winiarski 
 
Wieloletni trener biznesu i wykładowca współpracujący z wieloma podmiotami gospodarczymi oraz wyższymi uczelniami. Z wykształcenia ekonomista z ponad 30-letnim doświadczeniem zawodowym, posiadający przygotowanie i uprawnienia do pracy dydaktycznej. W pracy trenera wykorzystuje doświadczenia i praktyczną wiedzę zdobytą w trakcie swojej pracy zawodowej tj. na stanowiskach dyrektora przedsiębiorstwa, prezesa spółki, samorządowca (wiceprezydent Rzeszowa), a także kariery dyplomatycznej – konsul na Ukrainie i w Rosji.